- El portaveu municipal, Ángel Guillén, manifesta que «no podem seure a dialogar amb un regidor que titlla Cs de nazi i que no demana disculpes»
Cs la Garriga no participarà en la Comissió de Seguiment d’Acords Polítics que lidera el regidor d’Hisenda, Jordi Calatrava, després que Calatrava qualifiqués a través d’un tuit el seu total acord amb un article que definia a Cs com «el nou partit nazi». «No podem seure a dialogar amb un regidor que titlla el partit de nazi i que no demana disculpes», ha manifestat Àngel Guillén, portaveu municipal del grup de Cs la Garriga.
Per aquest motiu, com ja va anunciar Guillén en el passat Ple del mes d’abril, el grup municipal presentarà una moció de reprovació i sol·licitarà la dimissió de Calatrava. «Algú capaç de proferir aquest tipus d’insult no pot seguir com a regidor ni un minut més», ha expressat Guillén. I és que per al regidor de la formació taronja, «no tot s’hi val en la discrepància política». També ha lamentat que l’alcaldessa de la Garriga, Meritxell Budó, «no hi hagi intervingut vint dies després de la nostra queixa pel tuit de Calatrava perquè el seu regidor demani disculpes» i ha apel·lat com va fer reiterades vegades en el darrer Ple Municipal a «la responsabilitat que tenim com a càrrecs públics de donar exemple als ciutadans», principalment en moments de «greu tensió social com la generada pels separatistes».
Cs La Garriga no participará en la Comisión de Seguimiento de Acuerdos Políticos tras los calificativos proferidos por el Concejal de Hacienda Jordi Calatrava
- El portavoz municipal, Ángel Guillén, manifiesta que «no podemos sentarnos a dialogar con un concejal que tilda a Cs de nazi y que no pide disculpas»
Cs La Garriga no participará en la Comisión de Seguimiento de Acuerdos Políticos que lidera el concejal de Hacienda, Jordi Calatrava, después de que Calatrava calificara a través de un tuit su total acuerdo con un artículo que definía a Cs como “el nuevo partido nazi”. “No podemos sentarnos a dialogar con un concejal que tilda al partido de nazi y que no pide disculpas», ha manifestado Ángel Guillén, portavoz municipal del grupo de Cs La Garriga.
Por este motivo, como ya anunció Guillén en el pasado Pleno del mes de abril, el grupo municipal presentará una moción de reprobación y solicitará la dimisión de Calatrava. “Alguien capaz de proferir ese tipo de insulto no puede seguir como concejal ni un minuto más”, ha expresado Guillén. Y es que para el regidor de la formación naranja, “no todo vale en la discrepancia política”. También ha lamentado que la alcaldesa de La Garriga, Meritxell Budó, “no haya mediado veinte días después de nuestra queja por el tuit de Calatrava para que su concejal pida disculpas” y ha apelado como hizo reiteradas veces en el último Pleno Municipal a la “responsabilidad que tenemos como cargos públicos de dar ejemplo a los ciudadanos”, principalmente en momentos de “grave tensión social como la generada por los separatistas”.